Vitajte na e-shope Domajzahrada.sk - ktorý je v skúšobnej prevádzke.

Ceny dopravy

Kurierom DPD     

  • cena zásielky:  od 5,90 EUR 
  • cena zásielky Max:  9,90 EUR 

 

Prepravná spoločnosť DPD doručuje balíkové zásielky po celej SK obvykle do 48 hod. Po potvrdení o expedovaní zásielky.
V potvrdení o expedícii Vám e-mailom zašleme č. Zásielky pre možnosť sledovania priebehu doručovania.
Doručovanie prebieha v pracovné dni medzi 8 - 17 hod.
V deň doručovania obdržíte od prepravcu sms správu s časovým rozmedzím dodania zásielky.
Pomocou sms správy si môžete sami upraviť termín doručenia. Túto možnosť má iba príjemca zásielky, nie odosielateľ.

 

Pohyb zásielky môžete sledovať tu

Prípadne využiť informačnú linku dopravcu DPD: 00420 225 373 373

 

 

Paletová preprava a nadrozmerné zásielky

 

  • cena paletovej prepravy:  28,90 EUR 

 

 


Obvyklá doba doručenia je do 48 hodín od prijatia správy o expedovaní zásielky.
Doručovanie prebieha v pracovné dni medzi 8 až 18 hodinou.
Pred doručením na súkromnú adresu budete telefonicky kontaktovaní vodičom spoločnosti ohľadom času dodania.
Bohužiaľ nie je možný presný výber hodín dodania.
V prípade nezastihnutia adresáta bude ponechaný v schránke odkaz ohľadom nasledujúceho termínu doručovania.
Dopravné na Slovensko je individuálne prepočítané na základe konkrétneho miesta doručenia. Výška automaticky vygenerovaného dopravného vo Vašej objednávke sa od skutočného môže líšiť.
Platbu dobierky dopravca Geis prijíma iba v hotovosti.

 

 

 

DÔLEŽITÉ INFORMÁCIE PRED prevzatím zásielky:

Pred prevzatím zásielky prosíme skontrolujte

Neporušenosť sťahovacej pásky.
Nepoškodenosť obalu - narazené rohy, prerazenie kartónu alebo fólie, polámaný polystyrén, poškodenie palety apod.
Pokiaľ je obal akokoľvek poškodený, uveďte do protokolu o prevzatí zásielky "Poškodený obal" a vypíšte konkrétne poškodenie, alebo zásielku odmietnite.
V prípade odmietnutia zásielky z dôvodu poškodenia do odovzdávacieho protokolu uveďte "Odmietnuté, poškodený" a vypíšte konkrétne poškodenie.

 

NAJMÄ V PRÍPADE PALETOVEJ PREPRAVY KACHLÍ, HROZÍ POŠKODENIE BEZ VIDETEĽNÝCH ZNAKOV OBALU.

AK DO PREBERACIEHO PROTOKOLU UVEDIETE HORE UVEDENÉ INFORMÁCIE, PREDÍDETE TÝM KOMPLIKÁCIÁM S VYBAVENÍM VAŠEJ REKLAMÁCIE.

Pri zistení problému so zásielkou, nás kontaktujte na e-mail reklamacia@domajzahrada.sk, podľa pokynov

alebo na zákazníckej linke: +421 908 562 252

Vždy uvádzajte č. objednávky a popis poškodenia, prípadne odfoťte rozsah poškodenia.

Nevyhadzujte obal zásielky, môže slúžiť pri preukazovaní spôsobenej škody.